۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

انجمن مسیحیان نیجریه از رهبران این کشور درخواست کرد تا از قدرت خود برای ایجاد آرامش و شادی در این کشور استفاده کنند.

رئیس انجمن مسیحیان نیجریه معروف به CAN از رهبران نیجریه خواست تا از قدرت خود برای ایجاد آرامش و شادی برای نیجریه‌ها درکریسمس استفاده کنند . کشیش سامسون آیوکون له در بیانیه ایی از مسئولین کشور درخواست کرد، در پرداخت حقوق و مستمری کارگران به بازنشستگان تسریع کند تا از دردهای آنان کاسته شود . وی افزود باید همه کارها انجام شود تا گرانی کالاها در بازار کاهش یابد و زمینه برای اشتغال جوانانی که در خیابان ها بیکار هستند ، فراهم شود.

ایشان همچنین از مردم نیجریه خواست تا پروتکل های بهداشتی COVID-19 را در فصل کریسمس رعایت کنند و حافظان بهداشت و سلامت کشو را ناامید نکنند و در مورد ناامنی ها هم به خدا توکل کنند و به قدرت آن ایمان داشته باشند . در این دورانی که ما آنرا جشن میگیریم ، خداوند به شکل انسان در می آید و در میان ما زندگی کند تا ما را از همه گناهان و مرگ ابدی نجات دهد. به یاد داشته باشیم که شیطان یک فریبکار است و آنچه ما در حال حاضر در نیجریه شاهد آن هستیم ممکن است باعث خوشحالی ما نشود ولی اگر در این خصوص مسئولین قاطع باشند، خداوند نیز لطف و محبت خود را نشان خواهد داد . امروز ما تقریبا در همه جای نیجریه نا امنی را تجربه می کنیم ، آدم ربایی، قتل عمد و تخریب تاسیسات ، زیرساخت ها ، شورش همه جای شمال شرق را فرا گرفته است و نگرانی های زیادی وجود دارد و این ها به هیچ وجه منبع شادی برای کشور ما نیستند.  با این حال، ما باید به خاطر داشته باشیم که بخشی از اهداف تولد عیسی مسیح ، امید دادن به نا امیدس ها و رهایی از گناه و از کسانی است که از ما متنفرند. پیام من به همه نیجریه ها این است که به حضرت عیسی مسیح امیدوار باشند و شادی کنند .(4دی )

توضیح:

امروز کشور نیجریه با یک مشکل بزرگ بنام نامنی دست و پنجه نرم می کند و این موضوع از هر کلامی و هر صحبتی و هرزبانی قابل دریافت است. حیات و ممات این کشور در حال حاضر به امنیت فراگیر در این کشور گره خورده است و تا این مشکل به نوعی حل نگردد ، تقریبا هیچ برنامه موثر در این کشور شکل نخواهد گرفت.

https://www.vanguardngr.com/2021/12/use-your-powers-to-bring-relief-joy-to-nigerians-can-tells-leaders

کد خبر 10329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =